POGOJI POSLOVANJA
SPLOŠNI DOGOVORI
Za opravičilo, potrebujem več konteksta, da bi lahko popolnoma razumel in pravilno prevedel vašo zahtevo. Identifikacija strani.Te poslovni pogoji urejajo razmerje med podjetjem Framee International. s.r.o. Davčna številka: 25764411 (v nadaljevanju "mi") in vi kot naša stranka (v nadaljevanju "vi" ali "stranka").
1.2 Definicija.V teh poslovnih pogojih se bo uporabljalo predvsem naslednje pojme, ki jim je dodelan spodaj naveden pomen:
1.3 CenoRazumeti je potrebno ceno, ki jo morate plačati za dostavo blaga, vključno s stroški za izbrani način prevoza in plačilo za blago, ki bo povzeto v naročilu.
1.3.1 PrehodomNaš spletni portal na naslovu spinkids.si je mišljen, kjer lahko ogledate našo ponudbo.
1.3.2 Pogojito so poslovni pogoji podjetja Framee International. s.r.o.
1.3.3 S pogodboTo pomeni pogodba o nakupu premičnine, na podlagi katere vam dostavimo naročeno blago in vi ste dolžni plačati ceno. Ti pogoji so sestavni del pogodbe.
1.3.4 Reklamacijski pravilnikrazume se pod pogoji za uveljavljanje reklamacij Blaga. Reklamacijski red se šteje za del teh Pogojev.
1.3.5 ObožujemRazumemo posamezne izdelke, ki jih najdete v naši ponudbi na Portalu. Prodaja izbranega blaga je lahko pogojena z vašo polnoletnostjo ali polnoletnostjo osebe, ki deluje v vašem imenu, tj. običajno dosežejo starost 18 let.
1.3.6 Podružnicoje naša poslovalnica na naslovu Framee International s.r.o. Dopravní 500/9, 104 00 Praga.
1.3.7 Civilnim zakonikommisli se na zakon št. 89/2013 Zb., civilni zakonik, v besedilu kasnejših predpisov.
1.3.8 Reševanje pritožb.Vaši morebitni predlogi in pritožbe bodo obravnavani preko e-poštne naslove za podporo strank info@spinkids.si.
PODATKI O NARAVI SKLENJENE POGODBE
2.1 Da bi izpolnili zakonske obveznosti, vam pred sklenitvijo pogodbe z nami spodaj posredujemo informacije, ki vam jih moramo posredovati.
2.2 Stroški uporabe sredstev za komunikacijo na daljavo.Na naši strani ne zaračunavamo nobenih stroškov, ki bi presegli ceno za uporabo komunikacijskih sredstev na daljavo, s katerimi se pogajamo z vami in sklepamo pogodbo. Za komunikacijo z vami prek interneta ali telefonsko komunikacijo vam torej ne bomo zaračunali nobenih stroškov. To seveda ne izključuje možnosti, da bo vaš ponudnik internetnih storitev, telefonski operater itd. zaračunal stroške za dostop do portala, komunikacijo z nami itd.
2.3 Nadzorni organi.Nadzorni organi, ki nadzorujejo naše delovanje in se lahko nanje obrnete v primeru pritožb, so Češka trgovska inšpekcija, pristojni obrtni urad in Urad za varstvo osebnih podatkov. Na ravni EU se lahko s pritožbo obrnete na Evropski potrošniški center ČR.
2.4 Izvensodno reševanje sporov. Če ste potrošnik in pride do spora med nami in vami zaradi pogodbe, ki ga ne moremo rešiti sporazumno, lahko vložite predlog za izvensodno rešitev spora pri pristojnem organu za izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki je Češka trgovinska inšpekcija.
2.5 Hranje pogodbe.O uspešnem sprejemu naročila z naše strani vam bo poslano potrdilo, ki skupaj s temi Pogoji predstavlja besedilno izdelavo Pogodbe. Spletni obrazec za oddajo Naročila, potrdilo Naročila in te Pogoje si lahko shranite in natisnete. Pogodbo, ki jo sklenemo z vami, bomo hranili v obliki elektronskega zapisa za svoje notranje namene in dostop do nje zato ne bo mogoč.
2.6 Jezik pogodbe.Pogodba je sklenjena v češkem jeziku.
2.7 Koraki za sklenitev pogodbe in popravek podatkov.Naš portal omogoča sklenitev pogodbe med nami in vami prek interaktivnega spletnega vmesnika in izpolnjevanja spletnega obrazca. Preden pošljete spletni obrazec, lahko podatke, vstavljene vanj, pregledate, spremenite in popravite.
2.8 Kodeks obnašanja.Pri zagotavljanju naših storitev delujemo v skladu z veljavnimi zakonodajnimi predpisi in v skladu z našimi notranjimi načeli varstva osebnih podatkov. Ta naša notranja načela niso javno dostopna.
3. NAROČANJE BLAGA IN SKLENITEV POGODBE
3.1 Ponudba blaga.Na našem portalu objavljamo ponudbo blaga, za katerega je mogoče izdati naročilo. Na podlagi naročila bo sklenjena pogodba med vami in nami. Pridržujemo si pravico, da ponudbo blaga kadar koli spremenimo ali prekličemo.
3.2 Sprejem naše ponudbe.S pošiljanjem naročila preko portala našo ponudbo sprejmete in s tem sklenete pogodbo z nami. Sprejemanje naše ponudbe z dodatkom ali odstopanjem ni mogoče in se šteje za protiponudbo z vaše strani. O uspešnem pošiljanju naročila vam bomo poslali potrdilo, kot je navedeno v odstavku 3.4 spodaj.
3.3 Blago na povpraševanje.Včasih ne moremo zagotoviti takojšnje razpoložljivosti blaga. Če je pri določenem blagu navedena opomba "Na vprašanje", bo razpoložljivost blaga in s tem možnost oddaje naročila potrjena na podlagi vašega vprašanja z pošiljanjem dodatnih informacij o razpoložljivosti blaga. Če bo blago spet na voljo, vas bomo obvestili po e-pošti, ki nam jo boste sporočili za te namene.
3.4 Nadzor naročila.Pred pošiljanjem naročila boste lahko preverili in po potrebi spremenili vnesene podatke. O uspešno poslanem in prejetem naročilu boste prejeli samodejno potrditev, ki skupaj s temi Pogoji predstavlja pisno različico Pogodbe.
3.5 Preklic Naročila. Naročilo lahko prekličete vse do naše potrditve naročila. Preklic naročila po sklenitvi pogodbe je možen le ob predhodnem dogovoru in pod pogoji, ki jih skupaj določimo.
4. PLATEBNI POGOJI
4.1 Cena. Cene, navedene na naši spletni strani, vključujejo DDV in vse pripadajoče stroške. Cena bo za vas pregledno povzeta v naročilu oziroma v njegovi potrditvi. Opominjamo, da bo k ceni blaga dodana cena glede na izbrano vrsto dostave in način plačila, ki ste ga izbrali. Ne zahtevamo nobenih pologov.
4.2 Načini plačila. Ceno po povzetku v Naročilu je možno plačati na načine, ki so prikazani v naročniškem vmesniku na našem Portalu. Če ni navedeno drugače, so možni naslednji načini plačil:
4.2.1 GoPay (plačilne kartice, neposredni bančni kanali, elektronske denarnice), plačilo po povzetju, prenos iz računa (tega lahko izklopimo)
4.3 Čas za plačilo. Prosimo za plačilo cene pred dostavo blaga oziroma ob prevzemu blaga in v nekaterih primerih kasneje, v dogovorjenem roku, in sicer po dogovorjenem načinu plačila. Če mora biti cena plačana pred dostavo blaga, ste dolžni plačilo izvesti najkasneje v 14 dneh po sklenitvi pogodbe v skladu z navodili, navedenimi v potrditvi naročila. Če je cena plačana preko ponudnika plačilnih storitev, se plačilo izvede s prenosom denarnega zneska na naš račun pri ponudniku plačilnih storitev.
5 DOSTAVA BLAGA
5.1 Načini dostave.Načine dostave Blaga, ki ga izberete kot kupec sami, najdete skupaj s cenami vrst prevoza na Portalu, natančneje na naslovu: https://spinkids.si/info/prevoz-placilo. Blago dostavljamo samo v Češki republiki.
5.2 Pridobitev lastništva.Lastnik blaga, ki vam ga bomo dostavili, postanete ob prevzemu blaga.
5.3 Roki dostave.Blago bo dostavljeno v najkrajšem možnem času, običajno v 1-5 delovnih dneh po plačilu cene ali izdaji naročila, odvisno od izbrane metode plačila; čas dostave se lahko razlikuje glede na pogoje dostave, ki ste jih izbrali. Blago se šteje za dostavljeno, ko je dostavljeno na naslov, ki ga je stranka določila v naročilu.
5.4 Prevzem Blaga.Stranka je dolžna prevzeti naročeno blago v dogovorjenem času in na dogovorjenem mestu, odvisno od načina dostave. Če naj se blago dostavi preko prevoznika, je stranka dolžna prevzeti ob dostavi na mesto določbe. Če blaga ne prevzamejo, imamo pravico, da odstopimo od pogodbe in pravico do plačila stroškov, povezanih z dostavo blaga, če niso bili plačani pred dostavo blaga. Če vam bomo blago po tem, ko ga ne prevzamete, dostavili ponovno, imamo pravico do povračila stroškov, povezanih z ponovno dostavo.
5.5 Nadzor blaga.Prosimo, da takoj ob prevzemu blaga skrbno pregledate. Če odkrijete mehanske poškodbe na embalaži, priporočamo, da v prisotnosti prevoznika sestavite zapisnik o poškodbi, kar bo olajšalo morebitno reklamacijo. S podpisom prevoznega lista soglašate s prevzemom blaga in potrjujete, da je prispelo nepoškodovano. Pred podpisom zato temeljito preverite embalažo. Pogoji za prevzem blaga se lahko razlikujejo glede na izbranega prevoznika.
5.6 Nevarnost škode.Če če ste potrošnik, tvega nevarnosti poškodovanja blaga se prenese na vas, ko prevzamete blago. Če vam bo blago dostavljeno poškodovano, ste dolžni takoj obvestiti nas o škodi, najbolje:
5.6.1 preko e-pošte na naslovu info@spinkids.si,
5.6.2 pokličite na telefonsko številko in nadaljujte po prejetih navodilih.
V primeru, če poškodbo pošiljke opazite že ob prevzemu blaga, ste dolžni o poškodbi obvestiti ne le nas, ampak tudi prevoznika ob prevzemu blaga. O odprtju poškodovane pošiljke pred njenim prevzemom lahko zaprosite prevoznika, in v primeru, če ugotovite, da je bilo blago poškodovano, ga niste dolžni prevzeti od prevoznika.
5.7 Škoda na blagu med prevozom podjetniku. Če ste podjetnik in bo blago dostavljeno prek prevoznika, nevarnost škode na blagu preide na vas z izročitvijo blaga prevozniku. Če pride do škode na blagu po prehodu nevarnosti škode, za to nismo odgovorni in škoda na blagu ne vpliva na vašo obveznost plačila celotne cene in obveznost prevzema blaga. Če vam je blago dostavljeno poškodovano, ste dolžni takoj reklamirati škodo na blagu pri prevozniku.
5.8 Pakiranje Blaga. Če ni drugače dogovorjeno, bo blago zapakirano na način, ki je primeren za njegovo shranjevanje in zaščito.
6 ODPOVED OD POGODBE
6.1 Na splošno o odstopu.Z odstopom od sklenjene Pogodbe se ta razveljavi od začetka. To pomeni, da smo dolžni drug drugemu vrniti vse, kar smo si na podlagi razveljavljene Pogodbe zagotovili, vključno z vašimi stroški dostave. Pravico do odstopa od Pogodbe je mogoče izkoristiti pod pogoji, ki so določeni v teh Pogojih, ali če to določa zakonodaja.
6.2 Zakonita pravica potrošnika. Če ste potrošnik, imate pravico, da odstopite od sklenjene pogodbe v roku 14 dneh, in sicer:
6.2.1 od dneva prevzema Blaga,
6.2.2 v primeru, da gre za pogodbo, ki vključuje več vrst blaga ali dobavo več delov, od dneva prevzema zadnje dobave blaga.
6.2.3 v primeru, ko gre za pogodbo, ki se nanaša na redno ponavljajočo se dobavo blaga, od dneva prevzema prve dobave blaga;
vendar le v primeru, ko ni poseben primer, ko je odstop izključen (glej odst. 6.5 spodaj).
6.3 Potrošnikova pravica do prekinitve pogodbe. Če ste potrošnik, imate poleg zakona pravico, da kadarkoli odstopite od sklenjene pogodbe, in sicer od dneva sklenitve pogodbe do dneva pošiljanja blaga, o čemer vas bomo obvestili.
6.4 Naša pravica, da odstopimo od pogodbe. Imamo pravico do prekinitve sklenjene pogodbe kadarkoli do trenutka, ko je blago poslano. Pred prekinitvijo vas bomo vedno kontaktirali, da se dogovorimo o nadaljnjih korakih in navedemo razloge, ki so nas privedli do te odločitve.
6.5 Nezmožnost odstopa od pogodbe. Pravico do odpovedi od pogodbe, zlasti pri pogodbah, nimate po zakonu.
6.5.1 o dostavi hrane, pijač ali drugega blaga za vsakodnevno porabo, ki se dostavlja na dom ali na drugo mesto, ki ga je določil potrošnik.
6.5.2 zaprtih pri uporabi prodajnih avtomatov ali avtomatiziranih trgovinskih prostorov
6.5.3 o dostavi Blaga, ki je alkoholna pijača, ki se lahko dostavi šele po preteku 30 dni in katere cena je odvisna od nihanj finančnega trga, ki so neodvisna od naše volje;
6.5.4 o dobavi blaga, ki je bilo prilagojeno vašim željam ali za vašo osebo (npr. graviranje steklenic itd.),
6.5.5 o dobavi blaga v zaprti embalaži, ki je bilo odstranjeno iz embalaže in ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti,
6.5.6 o dobavi blaga, ki je podvrženo hitremu propadu, kot tudi blaga, ki je bilo po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom,
6.5.7 o dobavi Blaga, katerega cena je odvisna od nihanj finančnega trga, neodvisno od naše volje, in do katerih lahko pride med rokom za odstop od Pogodbe,
6.5.8 dodatnih, če tako določa zakonodaja.
6.6 Način preklica pogodbe. Če imate pravico do odstopa od pogodbe in resnično želite odstopiti od pogodbe, lahko to storite z enostranskim pravnim dejanjem, ki nam ga dostavite, najbolje z izpolnitvijo vzorčnega obrazca za odstop od pogodbe, ki se nahaja na portalu na naslovu in ga pošljete.
6.6.1 preko e-pošte na e-poštni naslov info@spinkids.si; ali
6.6.2 pisno na naslov naše poslovalnice.
Pri odstopu priporočamo, da navedete predvsem številko naročila, specifikacijo blaga, ki ga vračate, datum nakupa in datum dostave ter predložite original ali kopijo računa za nakup blaga. Pošiljke, iz katerih ni razvidno, zakaj so bile poslane k nam, bomo brez nadaljnjega vrnili pošiljatelju.
6.7 Ohranitev roka. Če ste potrošnik, za spoštovanje roka za odstop od pogodbe je dovolj, če nam odstop pošljete na zadnji dan roka, določenega za odstop od pogodbe.
6.8 Vrnitev blaga po prekinitvi pogodbe. Če se od pogodbe umaknete, ste dolžni vrniti blago na svoje stroške, najbolje hkrati z umikom pogodbe, najkasneje v 14 dneh po prejemu preklica, najbolje tako, da pošljete blago na naslov naše poslovalnice.
6.9 Stanje blaga ob vračilu. Izdelek nam morate vrniti nepoškodovan, neonesnažen, neobrabljen in brez sledi uporabe, vključno z vso opremo in dokumentacijo, če je mogoče v originalni embalaži (opozarjamo, da če je originalna embalaža, ki zagotavlja higienske lastnosti izdelka, poškodovana, ni mogoče odstopiti od pogodbe o dobavi takšnega izdelka, kot je navedeno v odstavku 6.5 zgoraj). Hkrati ste dolžni vrniti tudi vsa darila in bonuse, če ste jih prejeli na podlagi pogodbe v povezavi z nakupom izdelka od nas.
6.10 Vračilo finančnih sredstev po odstopu od pogodbe. Če čeveljate kot potrošnik od Pogodbe, vam bomo plačana sredstva vrnili v 14 dneh po prejemu odstopa od Pogodbe, vendar ne prej kot nam vrnete Blago ali dokažete, da ste nam ga poslali. Plačane stroške za dostavo Blaga vam bomo vrnili le v višini, ki ustreza najcenejšemu primerljivemu načinu dostave, ki ga ponujamo. Če se vrednost vračanega Blaga zmanjša zaradi ravnanja z njim na drugačen način, kot je potrebno za seznanitev z njegovo naravo, lastnostmi in funkcionalnostjo, bo vračani znesek zmanjšan za znesek, za katerega se je vrednost Blaga zmanjšala. Denarna sredstva vam bomo vrnili na enak način, kot smo jih prejeli od vas, ali na kakšen drug način, o katerem se dogovorimo, če vam to ne povzroči dodatnih stroškov.
7 REKLAMACIJA
7.1 Reklamacijski red. Pogoje za reklamacijo dobavljenega blaga najdete v Pravilnik o reklamacijah. Reklamacijski red je sestavni del teh splošnih prodajnih pogojev.
8 PODATKI O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV
8.1 Obdelava podatkov za izpolnitev pogodbe.Identifikacijski in kontaktni podatki, navedeni v Naročilnici (tj. zlasti ime in priimek, naslov, naslov, e-poštni naslov, telefonska številka, identifikacijska številka in ID za DDV), informacije o naročilu in plačilih za blago, zapisi o medsebojni komunikaciji med vami in nami (vključno z IP naslovom) ali informacije, ki ste nam jih na kakršen koli način sporočili, obdelujemo za namene sklenitve in izpolnitve pogodbe ter uveljavljanja pravic iz nje, in sicer do poteka zastaralnega roka obveznosti, ki izhajajo iz morebitne kršitve Pogodbe. V primeru, da so nekateri podatki del računovodskih ali davčnih dokumentov, se obdobje hrambe teh podatkov ureja z ustreznimi zakonskimi predpisi. Zagotavljanje in obdelava navedenih podatkov je potrebna za namene pravilnega izpolnjevanja naših obveznosti po tej pogodbi. Upravljavec osebnih podatkov smo mi, razen osebnih podatkov, ki so jih posredovali drugi upravljavci, ki nam na pogodbeni podlagi zagotavljajo izbrane dejavnosti v okviru izpolnjevanja obveznosti, ki izhajajo iz zakona ali pogodbe (prevoznikom za namene dostave blaga do vas, operaterjem plačilnih sistemov za namene ustrezne pripisa ali vračila cene blaga, ponudnikom poštnih /distribucijskih/ storitev pod pogoji, določenimi z zakonom ali proizvajalci, dobavitelji in distributerji blaga za namene zagotavljanja ustrezne dobave blaga ali novega blaga). Vaše osebne podatke obdelujemo tudi za namene nadaljnje ponudbe blaga in storitev ter pošiljanja poslovnih sporočil.
8.2 Zaščita osebnih podatkov.Zavezujemo se, da bomo zaščitili vse osebne podatke, ki ste nam jih posredovali.
8.3 Dostop do osebnih podatkov.Seveda imate pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov. Stranka lahko upravitelja zaprosi za informacije o obdelavi osebnih podatkov, pri čemer je upravitelj dolžan te informacije posredovati brez nepotrebnega odlašanja. Upravitelj ima pravico zahtevati povračilo stroškov, potrebnih za zagotovitev informacij. Konkretne identifikacije drugih oseb, katerim posredujemo osebne podatke za zgoraj navedene namene, vam bomo sporočili na zahtevo.
8.4 Informacije o obdelavi osebnih podatkov.Če če želite informacije o obdelavi vaših osebnih podatkov, smo dolžni te informacije posredovati. Za posredovanje teh informacij smo upravičeni zahtevati nadomestilo, ki ne presega stroškov posredovanja teh informacij. Spominjamo, da se lahko kadar koli izrazite nestrinjanje z obdelavo vaših osebnih podatkov za namene pošiljanja poslovnih sporočil, prav tako pa lahko kadar koli prekličete svoje prejšnje soglasje za obdelavo osebnih podatkov za druge namene, najbolje po e-pošti na naslovu ali v skladu z navodili, navedenimi v prejetem poslovnem sporočilu.
8.5 Zaščita vaših pravic.V primeru, da menite, da mi ali obdelovalec obdelujemo vaše osebne podatke v nasprotju z zaščito zasebnega in osebnega življenja stranke ali v nasprotju z zakonom, imate pravico zahtevati pojasnilo, popravek netočnosti ali odpravo protipravnega stanja od upravljavca ali obdelovalca, zlasti blokiranje, popravljanje, dopolnitev ali uničenje osebnih podatkov. Če je zahteva utemeljena, upravljavec ali obdelovalec nemudoma odpravi sporno stanje. Opominjamo vas, da kot stranka imate pravico uveljavljati tudi druge pravice, ki izhajajo iz zakonske zaščite osebnih podatkov, zlasti iz § 11, 12 in 21 zakona št. 101/2000 Sb., o zaščiti osebnih podatkov, kot je določeno v kasnejši zakonodaji.
8.6 Obdelava podatkov na podlagi soglasja.V primeru, da bomo obdelovali tudi druge osebne podatke kot tiste, ki so nujni za izpolnjevanje naših obveznosti po tej pogodbi, ali pa bomo te osebne podatke obdelovali za drug namen, bomo to storili izključno z vašim soglasjem. Soglasje nam lahko izrecno podate ob sklenitvi pogodbe.
8.7 Preverjeno s strani strank. You didn't provide any text. Can you please provide the text you want me to translate?Zadovoljstvo s kupljeno ugotavljamo preko e-poštnih vprašalnikov v okviru programa Preverjeno s strani kupcev, v katerega je naša spletna trgovina vključena. Te vam pošiljamo vsakič, ko pri nas kupite, če v skladu s § 7 odst. 3 zakona št. 480/2004 Zb. o nekaterih storitvah informacijske družbe njihovo pošiljanje ne zavrnete. Obdelavo osebnih podatkov za namene pošiljanja vprašalnikov v okviru programa Preverjeno s strani kupcev izvajamo na podlagi našega upravičenega interesa, ki je ugotoviti vaše zadovoljstvo z nakupom pri nas. Za pošiljanje vprašalnikov, vrednotenje vaših povratnih informacij in analizo našega tržnega položaja uporabljamo obdelovalca, ki je upravljavec portala Heureka.cz; temu lahko za te namene posredujemo podatke o kupljenem blagu in vaš e-poštni naslov. Vaši osebni podatki niso posredovani nobeni tretji strani za njene lastne namene pri pošiljanju e-poštnih vprašalnikov. Proti pošiljanju e-poštnih vprašalnikov v okviru programa Preverjeno s strani kupcev lahko kadar koli izrazite ugovor z zavrnitvijo nadaljnjih vprašalnikov s povezavo v e-pošti z vprašalnikom. V primeru vašega ugovora vam vprašalnika ne bomo več pošiljali.
To soglasje nam daste s klikom na ustrezno polje v naročilnici, kjer vam nudimo ločene informacije. To soglasje imate pravico kadar koli preklicati.
9 NASLEDNJE DOGOVORJENO
9.1 Popolnost podatkov.Vaša dolžnost je, da nam zagotovite popolne in resnične podatke in informacije, potrebne za dostavo blaga (zlasti gre za podatke, potrebne za računovodske in dostavne namene, itd.).
9.2 Pošiljanje poslovnih sporočil. Stranka ima možnost, da kadarkoli pisno odkloni prejemanje poslovnih sporočil od Framee International. s.r.o..
9.3 Intelektualna lastnina.Pogodba, sklenjena med nami in vami, vam ne daje nobene pravice do uporabe stvari, ki so zaščitene z našimi pravicami intelektualne lastnine, kot so avtorska dela, podatkovne zbirke, zaščitene znamke ali druga zaščitena oznaka.
9.4 Odločno pravo. Pravice in obveznosti, ki niso urejene s Pogoji ali Pogodbo, se urejajo z zakonodajo Češke republike, zlasti s Civilnim zakonikom, zakonom št. 634/1992 Sb., o varstvu potrošnikov, kot je določeno v kasnejših predpisih, in zakonodajo Evropske unije. V primeru nasprotja med Pogoji ali Pogodbo in zakonodajo, razen če gre za vprašanje, ki se ga lahko dogovorno ureja drugače, ima prednost zakonodaja.
9.5 Razmerja z mednarodnim elementom. Pravni odnosi med nami in vami se v primeru prisotnosti mednarodnega elementa vodijo po češkem pravu in za reševanje morebitnih sporov so pristojna češka sodišča. Konvencija Združenih narodov o pogodbah za mednarodno prodajo blaga (Dunajska konvencija) se ne uporablja.
9.6 Ločljivost. Če bi bila katera od določb v Pogodbi med nami in vami razglašena za neveljavno ali neizvršljivo, ostali deli Pogodbe ostanejo veljavni v obsegu, ki ni vezan na neveljavni del. V takem primeru bo neveljavna ali neizvršljiva določba nadomeščena z veljavno in izvršljivo določbo, ki bo ustrezala smislu in namenu prvotne določbe.
9.7 Sprememba pogojev. Ti pogoji se lahko sčasoma spreminjajo. Za vsako sklenjeno pogodbo se uporabljajo prodajni pogoji, ki so veljavni in učinkoviti v času, ko nam pošljete izpolnjeno naročilo preko portala. Opozarjamo vas, da so lahko ti pogoji ob naslednji uporabi naših storitev drugačni, zato jih morate pred vsakim posameznim naročilom naših storitev pozorno prebrati.
9.8 Učinkovitost. Ti pogoji veljajo za pogodbe, sklenjene od 7. 8. 2023 naprej.
V Ljubljani, 7. 8. 2023
PRAVILNIK O REKLAMACIJAH
REKLAMACIJA NAPAK KUPLJENEGA BLAGA S STRANI POTROŠNIKA IN NEPODJETNIKA
Za opravičilo, potrebujem več konteksta, da bi lahko popolnoma razumel in pravilno prevedel vašo zahtevo. Pristojnost.Ta del Reklamacijskega pravilnika se nanaša samo na vas, če ste potrošnik ali nepodjetnik, in ureja našo odgovornost za napake Blaga, ki smo vam jih dostavili na podlagi Kupoprodajne pogodbe.
1.2 Garancijsko obdobje.Garancijska doba je 24 mesecev, za rabljeno blago 24 mesecev in se začne od prevzema blaga. Pri potrošnem blagu je označen najkrajši rok trajanja, ali v primeru hitro pokvarljivega blaga, obdobje, v katerem je mogoče izdelek uporabiti.
1.3 Naša odgovornost za napake blaga.Vam zagotavljamo, da bo blago ob prevzemu in med garancijskim rokom brez napak. Predvsem zagotavljamo, da bo blago
1.3.1 ima lastnosti, ki smo jih naročili, in če ni dogovora, take lastnosti, ki smo jih opisali mi ali proizvajalec, ali ki ste jih glede na naravo blaga in na podlagi oglaševanja lahko pričakovali.
1.3.2 je primeren za namen, ki ga navajamo za njegovo uporabo ali za katerega se blago te vrste običajno uporablja.
1.3.3 je kakovost ali izvedba v skladu z dogovorjenim vzorcem ali predlogo, če je bila kakovost ali izvedba določena glede na dogovorjen vzorec ali predlogo.
1.3.4 je v ustreznem količini, meri ali teži in
1.3.5 ustreza zahtevam zakonodaje.
1.4 Podaljšano jamstvo za kakovost. Če če na prodajanem blagu, na njegovi embalaži, v navodilih priloženih k blagu, v reklamah ali v pogodbi naveden čas, v katerem je mogoče blago ali njegov del uporabljati in ki je daljši od garancijskega roka, se zavežemo, da vam po preteku garancijskega roka zagotovimo, da do preteka navedenega časa.
1.4.1 Bodo Blago ali njegov del primeren za običajno uporabo,
1.4.2 Če blago ali njegov del ohranijo svoje običajne lastnosti.
1.5 Obdobje podaljšane garancije se začne izvajati hkrati z garancijskim obdobjem. Podaljšano garancijo nudimo le za nekatere izdelke, če je njen čas naveden na načine, navedene zgoraj.
1.6 Čas za uveljavitev pravice.Izdelke morate čim prej pregledati in se prepričati o njihovih lastnostih in količini. Vašo pravico do odgovornosti za napake Izdelka morate uveljaviti pri nas brez nepotrebnega odlašanja, takoj ko boste lahko odkrili napake, in sicer v garancijskem obdobju ali obdobju podaljšane garancije za kakovost. V nasprotnem primeru vaša pravica do odgovornosti za napake Izdelka preneha in vam ne bo priznana.
1.7 Vaše pravice v primeru napake blaga. Če ima blago napako, imate pravico:
1.7.1 za brezplačno odpravo napake,
1.7.2 če to glede na naravo napake ni nesorazmerno, zlasti če napake ni mogoče odpraviti brez nepotrebnega odlašanja, na dobavo novega Blaga brez napak. Vendar pa, če se napaka nanaša le na del Blaga, lahko zahtevate samo zamenjavo tega dela.
1.7.3 če odprava napake ali zamenjava blaga ali njegovih delov ni mogoča, lahko odstopi od pogodbe.
1.7.4 za primerno popust od nakupne cene.
1.8 Vaše pravice v primeru napake uporabljenega blaga.Če imate blago, ki je prodano z napako ali blago, ki je prodano kot rabljeno, imate pravico:
1.8.1 za brezplačno odpravo napake,
1.8.2 za primerno popust od nakupne cene,
1.8.3 Če ni možno odstraniti napake ali znižati nakupne cene, se lahko pogodba prekine.
1.9 Vaše pravice v primeru ponavljajoče ali večkratne napake blaga.Če ne morete izdelka pravilno uporabljati zaradi ponavljajoče se napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak, imate po lastni izbiri pravico:
1.9.1 za dostavo novega blaga ali zamenjavo komponente, vendar to ne velja za blago, prodano z napako, ali za rabljeno blago.
1.9.2 za primerno popust od nakupne cene,
1.9.3 odstopiti od pogodbe.
Za ponavljajočo se pojavo napake se šteje, če se na predmetu pojavi ista napaka po vsaj dveh prejšnjih popravilih. Za večje število napak se šteje sočasna pojava vsaj treh napak, od katerih vsaka samostojno preprečuje uporabo blaga.
1.10 Urejanje reklamacije.Če če ste potrošnik, bo vaša reklamacija obravnavana brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 30 dneh od dneva vložitve reklamacije. Če niste podjetnik, bo vaša reklamacija obravnavana brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v 21 dneh. O obravnavi reklamacije boste obveščeni v tem roku in blago vam bo vrnjeno na enak način, kot je bilo predano ob vložitvi reklamacije. Če vaša reklamacija ne bo obravnavana pravočasno, imate pravico odstopiti od pogodbe. Če bo vaša reklamacija priznana, se garancijski rok in rok podaljšane garancije za kakovost podaljšata za čas, ki smo ga potrebovali za obravnavo vaše reklamacije.
1.11 Nadomestilo stroškov za reklamacijo.Če če bo vaša reklamacija priznana, imate pravico do povračila potrebnih stroškov, ki so nastali pri uveljavljanju pravic iz odgovornosti za napake blaga. Če bo reklamacija zavrnjena, imamo pravico do povračila potrebnih stroškov, ki so nastali z vračanjem vašega blaga.
2 REKLAMACIJA NAPAK KUPLJENEGA BLAGA S STRANI PODJETJA
2.1 Pristojnost.Ta del reklamacijskega pravilnika se nanaša samo na vas, če ste podjetnik in ureja našo odgovornost za napake blaga, ki smo vam ga dobavili na podlagi prodajne pogodbe.
2.2 Naša odgovornost za napake blaga.Blago vam bomo dostavili v dogovorjeni količini, kakovosti in izvedbi. Če kakovost in izvedba ne bosta dogovorjeni, vam bomo dostavili blago v kakovosti in izvedbi, ki sta primerni za namen, ki je očiten iz pogodbe; sicer za običajen namen. Če bo količina določena le približno, bomo natančno količino določili mi. Če bo blago ob prehodu tveganja za škodo na vas imelo napako, smo odgovorni zanjo. To ne velja, če gre za napako, ki jo je mogoče z običajno pozornostjo prepoznati že ob sklenitvi pogodbe. Vse mere so navedene s toleranco 10%, razen če ni drugače navedeno.
2.3 Nadstandardna garancija za podjetnike.Odgovarjamo tudi za to, da vam bomo za obdobje, določeno v pogodbi ali, če ni določeno, za obdobje 12 mesecev od prejema blaga,
2.3.1 bo blago ali del le-tega uporaben za običajni namen,
2.3.2 da bo ohranil svoje običajne lastnosti.
2.4 Čas za uveljavitev pravice.Blago morate čim prej pregledati in se prepričati o njegovih lastnostih in količini. Vašo pravico do odškodnine za napake na blagu morate uveljaviti pri nas brez nepotrebnega odlašanja, takoj ko boste lahko odkrili napake. Pravico lahko uveljavite najkasneje v 6 mesecih, v primeru skrite napake v 2 letih, od dneva, ko smo vam dostavili blago, ali do konca obdobja podaljšanega jamstva za kakovost. V nasprotnem primeru vaša pravica do odškodnine za napake na blagu preneha in vam ne bo priznana.
2.5 Vaše pravice ob bistveni kršitvi pogodbe.Če bo napaka pomenila bistveno kršitev pogodbe, imate pravico:
2.5.1 z odpravo napake z dobavo novega blaga brez napake ali z dobavo manjkajočega blaga.
2.5.2 za odpravo napake z popravilom Blaga,
2.5.3 za ustrezen popust na nakupno ceno, ali
2.5.4 odstopiti od pogodbe.
Za bistveno kršitev Pogodbe se šteje dobava Blaga z napako, o kateri smo morali že v trenutku sklenitve Pogodbe vedeti, da če bi jo predvideli, Pogodbe z nami ne bi sklenili; v drugih primerih se kršitev Pogodbe šteje za nepomembno. Če nam izbrane pravice ne sporočite, imate pravice kot pri nepomembni kršitvi Pogodbe.
2.6 Vaše pravice v primeru nepomembne kršitve pogodbe.Če bo napaka nepomembna kršitev Pogodbe, imate pravico:
2.6.1 za odpravo napake,
2.6.2 za primerno popust od nakupne cene.
Če ne sporočite izbrane pravice, lahko napako odpravimo z popravilom blaga, dostavo novega blaga ali dostavo tistega, kar vam nismo dostavili. Izbrane pravice ne morete kasneje spremeniti brez našega soglasja.
2.7 Nadomestilo stroškov za reklamacijo.V primeru, da bo vaša reklamacija priznana, bo vsaka stran nosila svoje stroške, ki so nastali pri uveljavljanju vaših pravic iz odgovornosti za napake blaga. Če bo reklamacija zavrnjena, imamo pravico do povračila potrebnih stroškov, ki so nastali zaradi vračanja vašega blaga.
3 SKUPNA DOLOČILA
3.1 Potrdilo o reklamaciji.Ko uveljavljate pravico do odgovornosti za napake blaga, vam izdamo pisno potrdilo, kdaj ste uveljavljali to pravico, kaj je vsebina zahtevka in kakšen način obravnave zahtevka zahtevate, prav tako potrdilo o datumu in načinu reševanja zahtevka, vključno s potrdilom o izvedbi popravila in času trajanja, ali pisno obrazložitev zavrnitve zahtevka.
3.2 Omejitev odgovornosti.Vam ne odgovarjamo.
3.2.1 pri hrani in pijači za subjektivne senzorične občutke, povezane z njihovo uživanje, niti za njihove običajne ali specifične učinke na organizem (alergijske reakcije itd.),
3.2.2 Za blago, ki se prodaja po nižji ceni zaradi napake, zaradi katere je bila dogovorjena nižja cena,
3.2.3 za obrabo blaga, ki ga povzroča njegova običajna uporaba,
3.2.4 Za napako rabljenega blaga, ki ustreza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je blago imelo ob prevzemu, ne odgovarjamo.
3.2.5 za napake blaga, ki izhajajo iz njegove narave, zlasti pri blagu, ki se porablja in hitro kvari,
3.2.6 za napake blaga, če ste jih pred prevzemom blaga vedeli,
3.2.7 za napake blaga, če ste jih povzročili sami,
3.2.8 za posledice uporabe blaga v nasprotju z navodili ali običajno uporabo,
3.2.9 o posledicah uživanja hrane in pijače v nasprotju z zahtevo po ustreznosti.
3.3 Nezmožnost zahtevati odstop od Pogodbe in dobavo novega Blaga.Če ne morete vrniti Blaga v stanju, v katerem ste ga prejeli, ne morete odstopiti od Pogodbe ali zahtevati dostave novega Blaga. To ne velja,
3.3.1 če je prišlo do spremembe stanja zaradi pregleda za namen ugotavljanja napake blaga,
3.3.2 če ste uporabljali blago še pred odkritjem napake,
3.3.3 če niste povzročili nemogočnosti vračila blaga v nespremenjenem stanju z dejanji ali opustitvijo, ali
3.3.4 Če ste prodali blago še pred odkritjem napake, če ste ga porabili ali če ste blago spremenili pri običajni uporabi; če se to zgodi le delno, nam vrnete tisto, kar še lahko vrnete, in nam za preostanek zagotovite nadomestilo do višine, ki ste jo imeli od uporabe blaga.
3.4 Način reklamacije.V primeru, da želite uveljaviti svojo pravico do odgovornosti za napake, je najbolje, da to storite:
3.4.1 s pošiljanjem blaga na naslov našega sedeža,
3.4.2 če je v garancijskem listu ali drugem dokumentu, na embalaži blaga ali v naši spletni trgovini navedena druga oseba, določena za uveljavljanje odgovornosti za napake, pri tej osebi.
3.5 Zahteve za reklamacijo.Blago je treba predati v stanju, ki omogoča oceno upravičenosti reklamacije, zlasti ni mogoče blago predati neprimerno umazano. Ob reklamaciji je treba:
3.5.1 dokazati, da je bilo blago kupljeno pri nas,
3.5.2 sporočiti, katero napako blaga reklamirate in na kakšen način zahtevate, da se reklamacija obravnava. Zahtevanega načina reševanja reklamacije ni mogoče naknadno spremeniti brez našega soglasja.
3.6. Po zakonu o evidenci prometa je prodajalec dolžan izdati račun kupcu. Hkrati je dolžan evidentirati prejete prihodke pri davčnem upravniku preko spleta; v primeru tehnične okvare pa najkasneje v 48 urah.
V Ljubljani, 7. 8. 2023
Soglasje za obdelavo osebnih podatkov
Obrazec za odstop od pogodbe