1. PREKINITVE POGODBE

6.1 Na splošno o odstopu.Z odstopom od sklenjene Pogodbe se ta razveljavi od začetka. To pomeni, da smo dolžni drug drugemu vrniti vse, kar smo si na podlagi razveljavljene Pogodbe zagotovili, vključno z vašimi stroški dostave. Pravico do odstopa od Pogodbe je mogoče izkoristiti pod pogoji, ki so določeni v teh Pogojih, ali če to določa zakonodaja.

6.2 Zakonita pravica potrošnika. Če ste potrošnik, imate pravico, da odstopite od sklenjene pogodbe v roku 14 dneh, in sicer:

6.2.1 Od dneva prevzema blaga,

6.2.2 V primeru, da gre za pogodbo, ki zajema več vrst blaga ali dostavo več delov, od dneva prevzema zadnje dobave blaga.

6.2.3 V primeru, da gre za pogodbo, katere predmet je redna ponavljajoča se dobava blaga, od dneva prevzema prve dobave blaga;

vendar le v primeru, ko ni poseben primer, ko je odstop izključen (glej odst. 6.5 spodaj).

6.3 Potrošnikova pravica do prekinitve pogodbe. Če ste potrošnik, imate poleg zakona pravico, da kadarkoli odstopite od sklenjene pogodbe, in sicer od dneva sklenitve pogodbe do dneva pošiljanja blaga, o čemer vas bomo obvestili.

6.4 Naša pravica, da odstopimo od pogodbe. Imamo pravico do prekinitve sklenjene pogodbe kadarkoli do trenutka, ko je blago poslano. Pred prekinitvijo vas bomo vedno kontaktirali, da se dogovorimo o nadaljnjih korakih in navedemo razloge, ki so nas privedli do te odločitve.

6.5 Nezmožnost odstopa od pogodbe. Pravico do odpovedi od pogodbe, zlasti pri pogodbah, nimate po zakonu.

6.5.1 O dobavi živil, pijač ali drugega blaga za vsakodnevno uporabo, ki se dostavlja v gospodinjstvo potrošnika ali na drugo mesto, ki ga je določil potrošnik.

6.5.2 Zaprtih pri uporabi prodajnih avtomatov ali avtomatiziranih trgovinskih prostorov

6.5.3 O dobavi blaga, ki je alkoholna pijača in se lahko dostavi šele po preteku 30 dni, katere cena je odvisna od nihanj finančnega trga, ki so neodvisna od naše volje;

6.5.4 O dostavi blaga, ki je bilo prilagojeno po vaših željah ali za vas osebno (npr. graviranje steklenice itd.),

6.5.5 O dobavi blaga v zaprti embalaži, ki je bilo vzeto iz embalaže in ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti,

6.5.6 O dobavi Blaga, ki je podvrženo hitremu propadanju, kot tudi Blaga, ki je bilo po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom,

6.5.7 O dostavi blaga, katerega cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu, neodvisno od naše volje, in ki se lahko zgodijo med rokom za odstop od pogodbe.

6.5.8 Dodatnih, če tako določa zakonodaja.

6.6 Način preklica pogodbe. Če imate pravico do odstopa od pogodbe in resnično želite odstopiti od pogodbe, lahko to storite z enostranskim pravnim dejanjem, ki nam ga dostavite, najbolje z izpolnitvijo vzorčnega obrazca za odstop od pogodbe, ki se nahaja na portalu na naslovu in ga pošljete.

6.6.1 Po e-pošti na naslov info@spinkids.si; ali

6.6.2 Pisno na naslov našega obrata.

Pri odstopu priporočamo, da navedete predvsem številko naročila, specifikacijo blaga, ki ga vračate, datum nakupa in datum dostave ter predložite original ali kopijo računa za nakup blaga. Pošiljke, iz katerih ni razvidno, zakaj so bile poslane k nam, bomo brez nadaljnjega vrnili pošiljatelju.

6.7 Ohranitev roka. Če ste potrošnik, za spoštovanje roka za odstop od pogodbe je dovolj, če nam odstop pošljete na zadnji dan roka, določenega za odstop od pogodbe.

6.8 Vrnitev blaga po prekinitvi pogodbe. Če se od pogodbe umaknete, ste dolžni vrniti blago na svoje stroške, najbolje hkrati z umikom pogodbe, najkasneje v 14 dneh po prejemu preklica, najbolje tako, da pošljete blago na naslov naše poslovalnice.

6.9 Stanje blaga ob vračilu. Izdelek nam morate vrniti nepoškodovan, neonesnažen, neobrabljen in brez sledi uporabe, vključno z vso opremo in dokumentacijo, če je mogoče v originalni embalaži (opozarjamo, da če je originalna embalaža, ki zagotavlja higienske lastnosti izdelka, poškodovana, ni mogoče odstopiti od pogodbe o dobavi takšnega izdelka, kot je navedeno v odstavku 6.5 zgoraj). Hkrati ste dolžni vrniti tudi vsa darila in bonuse, če ste jih prejeli na podlagi pogodbe v povezavi z nakupom izdelka od nas.

6.10 Vračilo finančnih sredstev po odstopu od pogodbe. Če čeveljate kot potrošnik od Pogodbe, vam bomo plačana sredstva vrnili v 14 dneh po prejemu odstopa od Pogodbe, vendar ne prej kot nam vrnete Blago ali dokažete, da ste nam ga poslali. Plačane stroške za dostavo Blaga vam bomo vrnili le v višini, ki ustreza najcenejšemu primerljivemu načinu dostave, ki ga ponujamo. Če se vrednost vračanega Blaga zmanjša zaradi ravnanja z njim na drugačen način, kot je potrebno za seznanitev z njegovo naravo, lastnostmi in funkcionalnostjo, bo vračani znesek zmanjšan za znesek, za katerega se je vrednost Blaga zmanjšala. Denarna sredstva vam bomo vrnili na enak način, kot smo jih prejeli od vas, ali na kakšen drug način, o katerem se dogovorimo, če vam to ne povzroči dodatnih stroškov.

  1. REKLAMACIJA

7.1 Reklamacijski red. Pogoje za reklamacijo dostavljenega blaga najdete v Pravilniku o reklamacijah, ki je objavljen na portalu, natančneje na naslovu: spinkids.si/info/vracilo-blaga-in-reklamacije. Reklamacijski red je sestavni del teh splošnih prodajnih pogojev.